סדנאות והשתלמויות

 

הרצאות, סדנאות והשתלמויות בארגונים, ליצירת למידה חוייתית בנושאים שבין עולם הניהול לפסיכולוגיה.

אימון קבוצתי

 

אימון למנהלים וצוותים הפועלים יחד על מנת להשתמש בכוח הקבוצה כדי לקדם מטרות.

אימון אישי למנהלים


אימון מנהלים מתמקד בסיוע בצמתים בקריירה, בקבלת החלטות, פיתוח מנהיגות ארגונית ומיומנויות ניהוליות.

אימון מנהלים

"הכישורים החשובים ביותר במקום עבודה היו, הינם ותמיד יהיו, היכולת להסתדר עם אנשים אחרים.

אם אין לך כישורים אלה, כל הצלחה שלך, תהיה רק הצלחה זמנית."

דייב מרפי, 2000

אימון מנהלים – Executive Coaching הינו שירות שניתן למנהלים מובילים בארגונים, על מנת למנף שינויים חיוביים אצל המנהלים, כדי ליצור שינוי חיובי בארגון כולו. מנהלים רבים מקודמים בארגון בזכות הצטיינות מקצועית וטכנית ולא בזכות כישורי מנהיגות בולטים. אחת ממטרות האימון היא לפתח מנהיגות בארגון.

 

גישה אחרת היא אימון ניהולי – Management Coaching, לפיה מקנים למנהלים כישורים ניהוליים יומיומיים בכל הרמות של הארגון. יש הרואים במנהל עצמו מאמן של עובדיו. על פי השקפה זו, העובדים הינם חברי צוות ונכס שיש לפתח באופן מתמיד, על מנת לקדם אותם בעתיד לתועלת הארגון. גישה זו הופכת את האימון לחלק אינטגראלי מהתכניות להצלחת הארגון.

 

אימון מנהלים עוסק בפיתוח מיומנויות ניהוליות, תוך כדי קשר אישי בין המנהל למאמן. באימון, יש סדרה מתמשכת של פעילויות התפורות למצבו הספציפי של המנהל, לנושאים הרלוונטיים לו, לאתגרים בפניהם הוא ניצב, והמאמן מסייע למנהל להתמקד באופן עקבי ובטוח ולפתח את חוזקותיו.

דוגמאות למיומנויות בהן משתמשים באימון מנהלים, הן הקשבה פעילה, אמפטיה, מודעות עצמית, תצפית תהליכית, קבלת ומתן משוב, תקשורת אסרטיבית, פתרון קונפליקטים, קבלת החלטות, האצלת סמכויות, גמישות תפיסתית ואופטימיות נלמדת, שימוש אפקטיבי בחיזוק חיובי, איתגור ועוד.

 

ארגונים מעוניינים באימון למנהלים הבכירים שלהם, מפני שאלו מקבלים החלטות אסטרטגיות, החלטות שיכולות לקדם את הארגון, או לרסק אותו. מנהלים חשים בדידות פעמים רבות, ומאמן יכול ללוות אותם ולעבוד איתם תוך שימוש בכלים פסיכולוגיים, שבעבר לא היו זמינים בארגונים למנהלים.

 

באילו מצבים אימון מנהלים יכול להועיל לארגון?

1. בזמן התרחשות של שינויים ארגוניים גדולים, מיזוגים ורכישות או במהלך פרוייקטים.

2. פיתוח כישורים למנהלים שמקודמים לתפקידים גבוהים

3. פיתוח כישורים ספציפיים שהמנהל מעוניין בהם (כגון- כיצד לדבר בפני קהל)

4. אימון לפתרון בעיות ספציפיות (כגון- התמודדות עם קונפליקטים, שיפור יחסי אנוש וכד').