סדנאות והשתלמויות

 

הרצאות, סדנאות והשתלמויות בארגונים, ליצירת למידה חוייתית בנושאים שבין עולם הניהול לפסיכולוגיה.

אימון קבוצתי

 

אימון למנהלים וצוותים הפועלים יחד על מנת להשתמש בכוח הקבוצה כדי לקדם מטרות.

אימון אישי למנהלים


אימון מנהלים מתמקד בסיוע בצמתים בקריירה, בקבלת החלטות, פיתוח מנהיגות ארגונית ומיומנויות ניהוליות.

הרצאות, סדנאות והשתלמויות

תקשורת אפקטיבית - המפתח להצלחה

 

תקשורת אפקטיבית היא תקשורת המובילה לתוצאות הרצויות. מנהלים ועובדים רבים מתקשים פעמים רבות לתקשר באופן יעיל עם עמיתיהם לעבודה, עם לקוחות וספקים, ואינם מצליחים להשיג את יעדיהם בארגון. למרות שתקשורת אפקטיבית הינה כלי בעל חשיבות ממדרגה ראשונה בהשגת התוצאות והמטרות הרצויות ובשיפור האקלים הארגוני, היא בדרך כלל אינה נלמדת במסגרות הלימוד הפורמאליות.

 

בסדנא זו נלמד מהן המיומנויות הקשורות בתקשורת אפקטיבית, כגון: הקשבה פעילה, הכוח של שאלת שאלות, וסגנון התנהלות אסרטיבי.

נבין מהם המאפיינים של תקשורת ישירה לעומת עולם התקשורת הדיגיטלית.

נתנסה בדילמות ובקונפליקטים מאתגרים מהמציאות הארגונית הנוגעות לדפוסי התקשורת.

מה מאפיין תקשורת עם ממונים, לעומת קולגות וכפיפים?

 

 
המנהל כמאמן

 

הקורס יאפשר למנהלים להכיר ולהתנסות בכלים מעולם האימון ובהשפעות שלהם על עולם הניהול. למידה זו תעצים את המנהלים כמנהיגים, תחזק חשיבה יצירתית, מוטיבציה, את יכולתם לרתום  את עובדיהם ולהתמודד עם אתגרים מקצועיים מגוונים.

 

 

מה יכלול הקורס?

1. למידה חווייתית של מיומנויות אימוניות הקשורות לעולם הניהול.

2. כל מנהל יישם פרוייקט ניהולי- אימוני של אימון צולב בארגון, שבמהלכו יטמיע ויישם באופן מעשי את מיומנויות האימון על מנת להעצים עובדים נוספים, למקסם את הכוח האנושי בארגון ולהגיע לפריצת דרך ניהולית.

3. מרחב פתוח להדרכה, דיון ולמידה בנוגע לפרוייקט האימון במהלך התכנית.

 
 
מקפצה ניהולית

 

האם הניהול הוא משימה אחראית ומפרכת או אתגר מתמשך ומרתק? מהן היכולות הטמונות בנו אשר עשויות להפוך את הניהול לחוויה יומיומית מעצימה? ככל שנצליח כמנהלים לשלב בין הנאה, משמעות וכוחות נגיע לאזור המימוש שלנו, והניהול יהפוך לחוויה עבורנו ועבור האנשים שאיתם נהיה במגע. באימון נזהה מה נותן לנו משמעות אישית וכיצד ניתן ליישם זאת באופן פרקטי. נכיר את מפת הערכים שלנו שתאפשר לנו להיות במיטבנו ונלמד כיצד ליישם אותה בתחום המקצועי והאישי. ניתן מקום למימד ההנאה בניהול ונתחבר ליכולת שלנו לממש את היעוד שלנו.
 

 
השפעתם העוצמתית של דפוסי חשיבה על ביצועים

 

מטרת הסדנא הינה להכיר בדפוסי החשיבה, התפיסות והפרדיגמות האוטומטיים של מנהלים ועובדים, המהווים חסם אישי ומקצועי בעולם העבודה ובהתנהלות סביב קונפליקטים מקצועיים, עסקיים ובינאישיים. הסדנא תכלול הרצאה קצרה, שיתוף חווייתי ומתן כלים מעשיים לעבודה עצמית. התכנים והכלים שילמדו הינם מתחום האימון האישי והמקצועי ומעולם הפסיכולוגיה הקוגניטיבית והחיובית.

 
 
הערכת ביצועים ומתן משוב
מנהלים רבים נרתעים ממתן משוב או שרואים בו כלי פורמאלי וטכני שהם נאלצים להשתמש בו. המשוב יכול להיות מנוע להעצמת ופיתוח עובדים וכלי לתקשורת רותמת וישירה.
 
בסדנא המנהלים יתנסו, יתרגלו ויקבלו כלים ישימים בנושאים הבאים:
  • ביצוע הערכה נכונה של תפקוד העובד

  • תכנון נכון של השיחה

  • הכנה תוכנית, טכנית ורגשית לקראת השיחה

  • מבנה השיחה, צעד אחד צעד

  • כיצד מתמודדים עם שיחות קשות

  • כיצד מעבירים מסרים לשיפור ויוצרים שינוי בתפקוד

  • הגדרת משימות לעובד שיקדמו את העבודה

 

 
שירות לקוחות בעידן החדש
 
עולם השירות הפך בעשורים האחרונים להיות ערך ואמצעי של חברות ליצירת מצויינות ולהשגת יעדים עסקיים וארגוניים.
מטרות הסדנא:
להקנות מיומנויות שירות כלליות וספיציפיות למאפייני העבודה בארגון.
ללטש ולשפר את הסגנון השירותי האישי של העובדים.
לרכוש מיומנויות להתמודדות עם קונפליקטים והתנגדויות.
לפתח ולהגביר את שיתוף הפעולה בין שותפי התפקיד השונים.
לפתח תודעת מנהיגות אישית וארגונית בתחום השירות.
לקדם את תודעת השירות כחלק מערכי הליבה של התרבות הארגונית.
להבין כיצד יוצרים חוויית לקוח והופכים את הלקוח לשגריר של הארגון